Conveni de Jardineria. Signat i pendent de publicació

Us informem que fa uns dies es va signar el nou Conveni Estatal de Jardineria. La FEEJ, Federació a la que pertany el Gremi va optar per NO signar-lo.  Considerem que el problema d’aquest conveni no es el que s’ha negociat durant els últims mesos si no tot el conveni en general i les destructives  conseqüències  per les petites i mitjanes empreses de Jardineria. S’ha fet una negociació reduïda i centrada en corregir l’augment de salari per aquest 2013 (3,25%) i distribuir-lo en dos anys. Durant la negociació no s’ha fet cap proposta nova i s’ha recollit la possibilitat de tenir  àmbits diferents. Encara de no es aplicació, ja que encara no s’ha publicat. Us informarem puntualment d’aquest esdeveniment. La Federació i per extensió el Gremi, tornarà a recomanar  convenis d’empresa i despenjar-se del conveni sempre que es pugui, ja que es la sortida que menys ens perjudica.