Guia de Serveis del Gremi de Jardineria de Catalunya

Informació i tramitacions (934 96 45 07):

  • Tramitació del carnet de manipulador de productes fitosanitaris.
  • Tramitació de la sol·licitud d’inscripció al Registre Oficial d’Establiments i Serveis Plaguicides.
  • Informació actualitzada dels avisos fitosanitaris i de plagues.
  • Contractes tipus del sector: execució d’obra, manteniment i serveis especials.
  • Informació periòdica de les licitacions d’obra pública i serveis de jardineria.
  • Informació permanent sobre novetats sectorials: normativa, fires, congressos, ajuts i subvencions, etc.
  • Placa i adhesius per a vehicles i papereria que identifiquen l’empresa com a agremiada.
  • Carnet d’agremiat.
  • Certificat d’empresa associada.
  • Denúncia a l’Administració de casos d’intrusisme professional
  • Estudi i denúncia, si procedeix, dels concursos d’obra pública amb condicions abusives per a les empreses de jardineria
  • Informació laboral i de convenis col·lectius
  • Directori d’empreses associades: llistat d’empreses per activitat o població
  • Denúncia a l’Administració de casos d’intrusisme professional
  • Estudi i denúncia, si procedeix, dels concursos d’obra pública amb condicions abusives per a les empreses de jardineria
  • Informes comparatius de dades econòmico-financeres de qualsevol empresa.
  • Organització i assistència a fires sectorials nacionals i
    internacionals.
  • Ajudes i subvencions de programes regionals, estatals i europeus.
  • Assessorament en comerç interior: legislació, ajuts al comerç,
    etc.
  • Assessorament en màrqueting
  • Assessorament en vendes
  • Market Place: espai pensat per apropar les ofertes dels patrocinadors del Gremi als associats.

Assessorament (934 96 45 07):

Assessors especialitzats en diferents àmbits de l’empresa

  • Laboral: contractació laboral, representació col·lectiva, suspensió i extinció de contractes, etc
  • Mercantil: legislació, registre mercantil, contractes, procediments
    concursals, etc.
  • Assessorament per a la implantació de la ISO 9000 i 14000
  • Financer i
    Fiscal-Comptable
  • Assessorament energètic i de canvi climàtic
  • Assessorament de medi ambient
  • Assessorament de seguretat industrial per a l’obtenció de llicències d’activitats i altres requeriments per a l’obertura d’establiments industrials i comercials

Recursos Humans i RSE:

  • Selecció de personal per a les empreses.
  • Borsa de treball – Intermediació laboral
  • Borsa de professionals a l’exterior
  • Plans de recol·locació col·lectius i individuals.
  • Plans d’igualtat i de conciliació entre la vida laboral i personal.
  • Memòries de responsabilitat social empresarial i assessorament RSE.
  • Assessorament sobre la LISMI.
  • Acord amb el Dep. d’Educació per a la qualificació de l’experiència professional dels treballadors del sector.
  • Diversity management.
  • Voluntariat corporatiu.
  • Proveïdoria responsable.
  • Servei d’acompanyament per al desplegament d’accions de RSE.

Innovació i TIC :

  • Innovació:
    • Servei Pla de Sistemes d’Informació
    • Servei Valoració de producte TIC
    • Servei Estudi de mercat TIC
    • Servei d’auditoria TIC
    • Servei d’assessorament tecnològic: implantació de processo
    • Servei d’assessorament en màrqueting per Internet
    • Servei d’assessorament en comerç electrònic.
    • Servei d’assessorament en canals web i xarxes socials
  • Empresarial:
    • Servei d’assessorament, acompanyament i cerca de finançament per a projectes d’innovació i desenvolupament empresarial

Formació (934 96 45 07):

  • Formació a mida segons les necessitats del sector i formació In-company
  • Gestió del sistema de bonificacions de la formació
    contínua
  • Informació de la programació de cursos
  • Assessorament en formació
  • Informació sobre cursos d’aplicador de productes fitosanitaris bàsic i qualificat en la modalitat presencial i a distància.
  • Contracte per la formació d’aprenents