L’Ajuntament de Barberà del Vallès, amb el suport tècnic i econòmic de l’Àrea Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona, i amb l’objecte de donar resposta a les necessitats de les persones emprenedores i les empreses sorgides arran de la COVID-19, té la voluntat d’establir una línia d’ajuts econòmics per al foment de l’autoocupació de les persones desocupades del municipiAquesta iniciativa servirà per subvencionar a la persona o entitat un màxim de 2.000 euros per a les despeses directament relacionades amb la nova activitat empresarial.

Qui es pot presentar:

Pot sol·licitar la subvenció qualsevol empresa i/o autònom que reuneixi els requisits exigits a les bases reguladores per a la sol·licitud i atorgament d’assignacions econòmiques a projectes municipals per a l’autoocupació.

« Tornar enrere